|
Post by SS Kakarot on Mar 29, 2007 13:19:33 GMT 1
Ik dacht ik maak maar eens een lijst met wat er nu in Nederland te krijgen is van de TMNT film. TMNT The Game (PS2, PSP, PC, Xbox 360, Wii, NDS)Gevonden bij: Bart Smit, Intertoys, Free Record Shop, Dixons. TMNT The Game (GBA)Gevonden bij: Free Record Shop, Intertoys. TMNT Aktiefiguren:
- Leonardo - Donatello - Raphael - Michelangelo - Splinter - April O'Neil - Casey Jones - Foot NinjaGevonden bij: Bart Smit, Boerenschuur. TMNT Street Grindin' Figuren
- Leonardo - Donatello - Raphael - MichelangeloGevonden bij: Boerenschuur TMNT Night Watcher Stunt RiderGevonden bij: Boerenschuur TMNT Cowabunga Carl Party VanGevonden bij: Boerenschuur TMNT NL Bioscoop Poster (Bart Smit versie)Gevonden bij: Bart Smit (gratis bij TMNT The Game). TMNT NL Bioscoop Poster (FRS versie)Gevonden bij: Free Record Shop (gratis bij TMNT The Game). TMNT Michelangelo Lollie ContainerGevonden bij: Intertoys TMNT Michelangelo en Raphael Candy ContainersGevonden bij: Intertoys Dat is alles wat ik tot nu toe gevonden heb, als er nog iemand iets weet, post het dan, en ik voeg het toe. 
|
|
|
Post by NinjaTurtlesFan on Mar 29, 2007 17:58:18 GMT 1
Ik zou verder ook niks kunnen bedenken.
|
|
|
Post by Alexander on Apr 2, 2007 15:07:21 GMT 1
Ik heb de poppen ook gezien bij bartsmit.
|
|
|
Post by SS Kakarot on Apr 3, 2007 12:43:52 GMT 1
Aha, maar nog niet meer dan ik in mijn lijstje heb staan? 
|
|
|
Post by SS Kakarot on Apr 4, 2007 12:23:13 GMT 1
Heb zojuist een paar dingen toegevoegd aan de lijst. 
|
|
|
Post by NinjaTurtlesFan on Apr 4, 2007 15:18:09 GMT 1
Boerenschuur? Wat is dat?
|
|
|
Post by SS Kakarot on Apr 4, 2007 17:13:40 GMT 1
|
|
|
Post by SS Kakarot on Apr 28, 2007 13:16:32 GMT 1
Vreemd, bij elke Bart Smit waar ik de afgelopen dagen geweest ben is alles van TMNT helemaal weg. Zelfs de prijsbordjes, dus verkocht is het heus niet.
Dat duurde ook niet lang, ben blij dat ik ze meteen gekocht heb....
|
|
|
Post by Hellboy on Apr 28, 2007 18:15:10 GMT 1
|
|
|
Post by SS Kakarot on Apr 29, 2007 8:12:26 GMT 1
Bedankt voor de links, de duo-packs kan ik ook via Engeland bestellen en dan zijn ze met verzendkosten nog goedkoper dan wat ze daar kosten. Belachelijk.... 
|
|
|
Post by Hellboy on Apr 29, 2007 10:18:39 GMT 1
Ach, Vision Toys is maar een klein stripwinkeltje in Groningen. Die kunnen hun figuren niet zo massaal in- en verkopen als bijvoorbeeld de Bart Smit en dus zijn hun spullen soms wat duurder. Mijn Leonardo was er juist wel weer vrij goedkoop: www.visiontoys.nl/statues%20cartoons.HTM. Met 89 euro is ie nog goedkoper als wanneer je hem gewoon via ninjaturtles.com zou bestellen. Ik stoor me meer aan de Acme MegaStore die onnodig hoge prijzen hanteert omdat ze weten dat ze één van de weinige leveranciers zijn. De Cowabunga Carl Van is zeker geen 50 euro waard.
|
|
|
Post by Mikey =3 on Apr 29, 2007 10:27:14 GMT 1
ik had dat spel gekocht bij intertoys,,, geen poster dus  zijn die posters ook los tekoop?
|
|
|
Post by SS Kakarot on Apr 29, 2007 13:23:33 GMT 1
Bij Acme is inderdaad alles érg duur.
Je krijgt de poster alleen bij Bart Smit en Free Record, maar ik betwijfel dat ze die nu nog hebben. Ik heb er verschillende winkels voor af moeten lopen, eindelijk had ik er dan een, en dat was ook de enige die ze hadden. Elke winkel heeft er dus waarschijnlijk maar een gehad.
Ik denk ook niet dat ze ergens los te koop, de NL versie niet in elk geval.
|
|
|
Post by SS Kakarot on Jun 26, 2007 19:39:01 GMT 1
Net een Michelangelo Lollie bij Intertoys gekocht voor €1,49. Meer verschillende hadden ze niet. 
|
|
|
Post by SS Kakarot on Aug 25, 2007 19:59:55 GMT 1
Zag vandaag bij Interoys deze, voor €2,49:  Helaas weer geen Don of Leo.  Ik heb Raph gekocht, alleen heeft ie een Sai naar boven en eentje naar beneden, dat is dus een fout op plaatje. Verder nog iemand ergens wat gevonden de laatste tijd? Ik kan de film figuren nu nergens meer vinden, ben blij dat ik ze meteen heb gekocht. 
|
|