|
Post by SS Kakarot on Apr 23, 2007 14:55:18 GMT 1
De cover is bekend:  Kon beter, ik vindt de UK en US versies er beter uit zien. Maar hij zal dus toch wel komen, nu maar hopen dat hij niet Nederlands gesproken is....
|
|
|
Post by NinjaTurtlesFan on Apr 23, 2007 18:28:42 GMT 1
Owjeee! Ik vind de cover niet zo mooi.
Zal die morgen (dinsdag) in de winkels liggen denken jullie?
|
|
|
Post by SS Kakarot on Apr 23, 2007 20:09:45 GMT 1
Ik ben bang van niet, aangezien het zo met de meeste DVD's, die niet belangrijk genoeg zijn, gaat de afgelopen jaren.  Mocht iemand hem vinden, post het dan a.u.b. 
|
|
|
Post by Hellboy on Apr 23, 2007 20:22:38 GMT 1
Met een beetje speurwerk moet ie wel te vinden zijn. Misschien nog niet direct morgen, maar in de komende weken zal hij waarschijnlijk wel in de schappen komen te liggen. De film wordt immers uitgegeven omdat de Turtles nu weer helemaal hot zijn.
Voor een Nederlands gesproken versie zou ik niet bang zijn. Die is er (voor zover ik weet) nooit geweest en ik denk niet dat ze die speciaal voor de dvd zouden maken.
Het plaatje van de cover vind ik nog wat te klein om er een oordeel over te vellen. Het ziet er inderdaad een beetje goedkoop uit, maar misschien hebben die groene stralen wel zo'n hologram-achtig effect. Dan zou ik hem juist wel weer heel vet vinden.
Is er hier nog iemand van plan om hem te kopen? Zo ja, kan diegene dan even posten of er nog dingen zijn toegevoegd ten opzichte van de UK versie van de dvd? Ik laat deze namelijk voorbij gaan tenzij er echt iets nieuws op staat.
|
|
|
Post by SS Kakarot on Apr 24, 2007 9:52:00 GMT 1
Als ik hem vindt, dan koop ik hem. 
|
|
|
Post by NinjaTurtlesFan on Apr 24, 2007 13:00:50 GMT 1
Ik koop em sowiezo. Ik ga zo ff de stad in en rond vragen of ze em hebben en zo niet of die binnenkort wel uitkomt. Anders koop ik em via bol.com of iets dergelijks.
|
|
|
Post by SS Kakarot on Apr 24, 2007 13:09:54 GMT 1
Jep, dat ben ik ook van plan.  Lees net in de TMNT special in het nieuwe Jetix Magazine dat alleen films 2 en 3 op DVD verkrijgbaar zijn. Slordig dat ze niet eens weten dat de eerste film deze week uit is gekomen. 
|
|
|
Post by SS Kakarot on Apr 24, 2007 14:20:58 GMT 1
Blijkbaar is de DVD in Belgie al verkrijgbaar, hier een beter plaatje van de cover:  Helaas geen extra's, ,maar gelukig ook niet NL gesproken. Hij is ook niet 16:9, maar 4:3, volledig scherm dus, wat voor mij goed uitkomt.  Nu nog ergens vinden....
|
|
|
Post by Hellboy on Apr 24, 2007 14:35:05 GMT 1
He verdikkie... 
|
|
|
Post by NinjaTurtlesFan on Apr 24, 2007 15:49:58 GMT 1
Ik heb de DVD niet kunnen vinden in Delft. Ik heb bij de volgende winkels gekeken: Free Record Shop, Van Leest, Blokker, Bart Smith en V&D. Ze weten allemaal van niks.
Dus ga em maar via Bol.com bestellen.
|
|
|
Post by SS Kakarot on Apr 24, 2007 21:02:06 GMT 1
Ik heb hem ook nergens gevonden. 
|
|
|
Post by SS Kakarot on Apr 29, 2007 13:25:01 GMT 1
Heeft iemand hem ondertussen al? Ik helaas nog niet. 
|
|
|
Post by NinjaTurtlesFan on Apr 30, 2007 9:50:03 GMT 1
Ik ook niet  Vrijdag ben ik nog bij Van Leest en Free Record Shop geweest en geen TMNT film. Ik verwacht hem morgen in de bus want ik heb em bij bol.com besteld.
|
|
|
Post by SS Kakarot on May 5, 2007 14:29:32 GMT 1
Whoo, ik heb hem eindelijk! 
|
|
|
Post by NinjaTurtlesFan on May 5, 2007 18:34:30 GMT 1
Jee ik heb em ook. Ik vind de uitgave niet zo bijzonder, maar oke. Ik heb de cover op mijn website gezet. Daar kun je em zien in grotere resolutie. www.tmntmoviesite.com > TMNT I > DVD
|
|