|
Post by SS Kakarot on May 24, 2007 18:42:22 GMT 1
Het lijkt er nu op dat de film op 24 Juli in Amerika uitkomt, als 4:3 en 16:9 versie. In Engeland komt komt hij op 6 Augustus, en dit zou de cover kunnen worden:  Ik weet helaas nog niets over de Nederlandse versie.
|
|
|
Post by Alexander on May 24, 2007 21:48:41 GMT 1
Wow bedankt ;D Goed nieuws meestal is er niet zn groot verschil tussen de engelse en de nederlandse release.. 
|
|
|
Post by Hellboy on May 25, 2007 16:59:25 GMT 1
Zijn er ook al extra's bekend? Ik koop de film sowieso, maar ik vind het ook altijd leuk als je een kijkje achter de schermen kan nemen bij een dvd. De cover vind ik wel aardig, alleen hoop ik dat ze die scheef-hangende Jersie Devil daar weghalen. 
|
|
|
Post by SS Kakarot on May 26, 2007 15:59:57 GMT 1
Nee, ik heb nog niets gevonden over de extra's. Nu zijn er ook weer sites die zeggen dat de DVD in Amerika op 7 Augustus komt. Dat zou dus nog later zijn als in Engeland!  De cover vind ik wel aardig, alleen hoop ik dat ze die scheef-hangende Jersie Devil daar weghalen.  Dat viel mij ook meteen op. 
|
|
|
Post by SS Kakarot on May 26, 2007 21:17:57 GMT 1
Het is nu wel zeker dat het 7 Augustus wordt in Amerika, hij zal uitkomen op DVD, Blue-Ray, én HD-DVD. De cover blijft ook hetzelfde:  Helaas nog niets over de extra's, en de 4:3 versie is ook niet meer zeker. Ook lijkt het me wel dat de film ook op UMD zal komen.
|
|
|
Post by NinjaTurtlesFan on May 27, 2007 10:03:55 GMT 1
Ik vind het wel een mooie cover.
|
|
|
Post by Hellboy on May 29, 2007 17:09:00 GMT 1
Ik vind die lichtere versie een stuk beter. Dat valt veel meer op dan die grauwige foto van eerst. Wel jammer dat de studio-compromissen zo slecht erin zijn gephotoshopt (Jersey Devil, Raph's pizza). Maar als Warner Bros denkt dat de dvd daardoor beter verkoopt vind ik het best. Als het maar helpt voor een mogelijke TMNT2! 
|
|
|
Post by Hellboy on Jun 1, 2007 17:33:08 GMT 1
|
|
|
Post by Mikey =3 on Jun 1, 2007 18:49:40 GMT 1
Gaaaf ik moet en zal de dvd krijgen 0.0 maar kunnen we hem op dvd in het engels en nederlands bekijken?
|
|
|
Post by SS Kakarot on Jun 1, 2007 19:26:45 GMT 1
Je bent me net voor Hellboy.  ;D Er is nog niets over de Nederlandse DVD bekend, dus het kan nog alle kanten op, Rudebox. Ze zijn er hier gek genoeg voor om alleen de Nederlands gesproken versie er op te zetten.  Helaas is er niet veel aandacht besteed aan de TMNT film in dit land. 
|
|
|
Post by Hellboy on Jun 2, 2007 18:35:43 GMT 1
Je bent me net voor Hellboy.  ;D Je bent niet de enige Nederlander op The Technodrome. ;D
|
|
|
Post by cartoonfan on Jun 3, 2007 13:46:24 GMT 1
Je bent me net voor Hellboy.  ;D Je bent niet de enige Nederlander op The Technodrome. ;D en dat is nu net een van de forums waar ik niet kom... is er iemand hier wel eens op stealthy stories geweest?
|
|
|
Post by NinjaTurtlesFan on Jun 4, 2007 8:30:11 GMT 1
Stealthy stories ken ik niet. Wat is dat?
|
|
|
Post by SS Kakarot on Jun 4, 2007 14:31:52 GMT 1
Je bent me net voor Hellboy.  ;D Je bent niet de enige Nederlander op The Technodrome. ;D Klopt! 
|
|
|
Post by cartoonfan on Jun 4, 2007 14:41:37 GMT 1
Stealthy stories ken ik niet. Wat is dat? ook een engels tmnt forum... ik ben er praktisch dagelijks., onder de naam engelina. er zijn wel andere leden die uit europa komen, maar voorzover ik weet ben ik de enige uit nederland. hier is de link: stealthy stories
|
|