|
Post by Hellboy on Aug 27, 2007 19:14:20 GMT 1
Het is te hopen dat hij deze week echt uitkomt hier, en toch stiekem niet alleen NL gesproken is.  Ik las ergens dat de dvd beide talen heeft. En wat er verder op staat zien we woensdag wel denk ik. 
|
|
|
Post by SS Kakarot on Aug 27, 2007 21:37:55 GMT 1
Het wordt inderdaad gezegd beide talen te bevatten. We zien het woensdag wel, hopenlijk. ;D
|
|
|
Post by Alexander on Aug 27, 2007 21:39:11 GMT 1
Ik baal weer zo erg dat wij weer het lelijke plaatje hebben als cover. 
|
|
|
Post by Hellboy on Aug 28, 2007 8:17:06 GMT 1
Ik ben er wel een beetje aan gewend reraakt. Het is inderdaad niet de beste cover, maar ik vind hem wel beter dan die met Mikey. Met de "kindercover" dacht ik bij Mikey altijd aan Hammy van Over the Hedge. Zo van: "Hey, kijk mij! Ik ben grappig! Dit is een grappige kinderfilm! Als jij wilt lachen, móet je deze dvd hebben!" en dat past niet echt bij TMNT. ;D
|
|
|
Post by SS Kakarot on Aug 28, 2007 18:11:21 GMT 1
Ben vandaag vast in alle winkels gaan kijken, maar helaas nog nergens te vinden.  Vroeg er bij Bart Smit om; hij is vertraagd en hij zou heel mischien Donderdag kunnen komen.... 
|
|
|
Post by NinjaTurtlesFan on Aug 28, 2007 18:46:49 GMT 1
Ik ben vandaag ook overal wezen kijken, niks kunnen vinden nog  Maar slecht nieuws dat het is uitgesteld! Ik ga morgen toch weer even kijken.
|
|
|
Post by Alexander on Aug 28, 2007 19:35:42 GMT 1
Ik ga morgen ook kijken 
|
|
|
Post by Alexander on Aug 29, 2007 13:42:09 GMT 1
Ik kom net terug, Ik heb overal gekeken. ze hadden hem alleen bij Vanleest. En het was ook nog de laatste. en ze hadden nog geen HD of blue-ray binnen gekregen. mischien is dat een andere release.
Bartsmit die lekker reclame loopt te maken dat ze de dvd hebben voor tien euro hadden hem niet !
Maar ik heb hem al was het de laatste ;D
|
|
|
Post by Alexander on Aug 29, 2007 13:51:50 GMT 1
Oja hier zijn nog de extra's op een rij. + Audiocomentaar van schrijvers / regiseur kevin Munroe. + Alternatieve openingsscene - splinter verteld waar de broers vandaan komen -en alternatief einde Casey en April. + Verwijderde scené Mikey smokkelt eten naar Splinter + Naast elkaar vergelijking van storyboards en computer animaties. + Interviews met stemtalent Patrick Steward, Sarah Michelle gellar, laurens fishburne en de filmmakers - En nog veel meer! Ik zet ze straks allemaal online ga nu eerst even de film kijken want mijn neefjes blijven maar zeueren. 
|
|
|
Post by SS Kakarot on Aug 29, 2007 14:13:16 GMT 1
Helaas kan ik vandaag niet bij Van Leest komen!  Ga zo meteen een aantal andere winkels proberen. Wat kost hij bij Van Leest trouwens? 
|
|
|
Post by Hellboy on Aug 29, 2007 14:25:36 GMT 1
Cool! Ik vond de dvd ook pas bij m'n derde winkel. En ik had gisteren ook de Bart Smit folder gekregen en ook mijn Bart Smit had de dvd nog niet.  Ik heb dan ook iets meer betaald (€ 14,99) bij de Music Store, maar voor deze film vind ik het niet zo erg.  Sorry Kakarot, volgens mij is er alleen een wide-screen versie beschikbaar.  Ik heb de film net voor het eerst in het Nederlands zitten kijken en tot mijn eigen grote verbazing vond ik de Nederlands-talige opening van de film indrukwekkender als die van Laurence Fishburne! Toen er eenmaal personages begonnen te praten liep mijn enthausiasme al snel terug. ;D En eindelijk hebben we een Turtle dvd met extra's! Het was leuk om te zien wat er allemaal was uitgeknipt en wat voor andere ideeën de filmmakers hadden en zo. Wel alles met commentaar van Kevin Munroe (en het is niet uit te zettten), maar het is beter dan niets.  En dit weekend ga ik hem met wat vrienden bekijken!
|
|
|
Post by Alexander on Aug 29, 2007 15:26:05 GMT 1
Ik heb 14,99 betaald voor de dvd. Ik had de film nog niet eerder gezien  Maar wat een fantastische animatie film echt een TOPPER. ;D Ik heb de nederlands versie gekeken. Vond de stemmen echt niet slecht voor een vertaling. [alleen splinter een beetje slecht uitgezocht als je het mij vraagt.] Ben het hellaas wel eens met het comentaar over Mikey, het is een beetje te kinderachtig af en toe. brengt de kwaliteit van somige scene's echt naar beneden. Ook vondt ik het wel een beetje jammer dat het fantastische geluid wat ze onder de film hebben, erg zacht werd tijdens vecht scene's  Maar ik vindt het echt de Beste TMNT film tot nu toe. Geef er zo nog maar 10 
|
|
|
Post by NinjaTurtlesFan on Aug 29, 2007 17:20:46 GMT 1
Ik heb de DVD ook  . Ik heb em bij Van Leest gekocht. Ik ga em vanavond kijken.
|
|
|
Post by SS Kakarot on Aug 30, 2007 0:06:39 GMT 1
Helaas heb ik hem nog niet.  Ik ga morgen meteen verder zoeken.  Inderdaad jammer dat er geen Widescreen en Fullscreen optie is, Hellboy.
|
|
|
Post by cartoonfan on Aug 30, 2007 14:06:49 GMT 1
de post heeft de dvd zonet bij mij bezorgt!
|
|