|
Post by Alexander on Apr 18, 2007 17:58:12 GMT 1
De Turtles waren vandaag bij RTL boulevard. op RTL4 Heb je het gemist! gelukkig komt de herhaling om 23:09 RTL5 ;D
Kijken dus.. !!!
|
|
|
Post by Hellboy on Apr 18, 2007 21:45:54 GMT 1
Heb net al zitten kijken via www.rtl.nl/service/gemist/home/. Het filmpje stelt natuurlijk niet echt veel voor, maar cool dat er in ieder geval aandacht aan wordt besteed.  Wel jammer dat de film Daphne Bunskoek niet kan behagen. 
|
|
|
Post by Alexander on Apr 18, 2007 22:10:18 GMT 1
OO bedankt voor de link Hellboy, ik kon nergens iets vinden.  Ja en de turtles stammen af van ratten. ja hoor albert 
|
|
|
Post by NinjaTurtlesFan on Apr 19, 2007 8:36:26 GMT 1
OO bedankt voor de link Hellboy, ik kon nergens iets vinden.  Ja en de turtles stammen af van ratten. ja hoor albert  Jah, die Albert verlinde weet der niks van. Hij zei ook dat deze nieuwe film de 135 miljoen van de eerste film zal verbreken. Gelukkig was het wel positief wat hij zei, ook al klopte het niet allemaal.
|
|
|
Post by Hellboy on Apr 19, 2007 10:19:07 GMT 1
Ach, ik had ook niet meer niveau verwacht van het geforceerde gesprekje tussen Daphne en Albert...  Wat ik wel een beetje jammer vond is dat ze voornamelijk de jolige kant van de Turtles benadrukten. Deze film probeert juist afstand te nemen van de makkelijke 3D kinder comedy (Ice Age en Happy Feet e.d.). In het filmpje zien we echter alleen Mikey's kapriolen en onnozelheden. Ik had liever een stukje gezien van het Leo vs. Raph gevecht op het dak in de regen. Dáárvoor gaan mensen naar de bioscoop, niet voor de honderdste 3D grappenmaker die Mikey nu helaas geworden is.  Maar goed. Ze zijn weer even in beeld geweest en hopelijk zijn er door de uitzending weer een paar kids besmet geraakt met het TMNT virus. 
|
|