|
Post by Hellboy on Apr 6, 2007 17:05:51 GMT 1
Aangezien de Turtles al bijna 25 jaar bestaan en er in die tijd nogal wat producten van zijn verschenen, leek het me wel aardig om er een apparte topic voor te maken... Deel hier je collectie met anderen en steek anderman's ogen uit met wat jij wél hebt en de rest niet. ;D Mijn collectie: Dvd's van de drie films en een gebundelde versie van de eerste TMNT strips. De strip was een verjaardagscadeau van een paar vrienden. Ik ben er helaas nog niet aan toe gekomen om hem te lezen...  Mijn mooie nieuwe sweater  En het pronkstuk van mijn collectie: mijn 30 cm hoge Leonardo beeld!  Ik ben benieuwd naar wat jullie hebben. 
|
|
|
Post by Mikey =3 on Apr 6, 2007 17:25:59 GMT 1
Dat Leonardo beeldje klopt niet helemaal  hij heeft een rode lint. Hoe dan ook ik heb helaas nog geen collectie, het enige wat ik heb is de dvd van de TMNT tekefilm van jetix deel 1. Van een vriend gekregen.
|
|
|
Post by Hellboy on Apr 6, 2007 17:56:21 GMT 1
Het beeld is gebaseerd op één van de eerste tekeningen van de Turtles uit de eerste TMNT strip. In de begin periode droegen alle Turtles een rood lint. Dat was op zich niet zo storend, want de strip was altijd in zwart-wit, dus je merkte het toch niet. Maar toen ze er een tekenfilm van gingen maken was het wel zo handig als kinderen de Turtles uit elkaar konden houden, dus toen kregen de Turtles hun verschillende kleuren. 
|
|
|
Post by Mikey =3 on Apr 6, 2007 17:58:22 GMT 1
ow oke 
|
|
|
Post by SS Kakarot on Apr 6, 2007 18:37:13 GMT 1
Helaas zitten bijna al mijn TMNT spullen op dit moment in dozen, maar als ze er weer uit zijn kan ik mischien voor wat foto's zorgen. Hoe dan ook, ik heb veel, heel veel. Vooral aktiefiguren, en videogames, zowel van de oude tekenfilm, als de nieuwe, en van de 2007 film natuurlijk. 
|
|
|
Post by cartoonfan on Apr 17, 2007 12:23:23 GMT 1
mm zal een kijken wat ik aan foto's beb van mijn spulletjes:  een heleboel comics. heb er vandaag nog weer vier bijgekocht. (drie movie prequels, een movie adaptation, en de nieuwe tales of the tmnt... ik heb geen idee hoeveel het er zijn, sorrie. ik heb geen goede foto'van de dvd's, dus die post ik later, maar ik beb de films, en de episodes op dvd (capture kaart + dvd brander. opgenomen van tv dus, behave wat te koop was in de winkel)  mijn mascotte bij mijn computer....  deze heb ik zelf gemaaks, met behulp van speciale verf...  en dit is van mijn zoontje. hij is ook een fan.
|
|
|
Post by Hellboy on Apr 17, 2007 18:09:12 GMT 1
Wow, dat is een behoorlijke collectie. Leuke raamschildering ook. Koop je die strips online of heb je een comic winkel in de buurt?
En hoe zijn de movie prequels? Ik denk dat ik nog even wacht op de paperback, maar ik ben al wel benieuwd. ;D
|
|
|
Post by Hellboy on May 3, 2007 20:57:12 GMT 1
Ik kreeg vandaag mijn nieuwe shirt bezorgd...  Kan me niet schelen hoe nerd het is, ik vind de print echt megavet! ;D En gelijk nog maar een keertje mijn geweldige Leonardo.  GRRR!!
|
|
|
Post by SS Kakarot on May 3, 2007 23:24:25 GMT 1
Blijft mooi om te zien!  Ik probeer zelf ook altijd zo veel mogelijk T-Shirts te kopen met prints van mijn favo series. Helaas heb ik nog steeds geen TMNT shirt, laatst had ik er bijna een, maar daar ging helaas iets mis mee.  Gelukkig heb ik er wel een aantal van andere series, kan me niet schelen wat andere mensen er van denken. ;D
|
|
|
Post by Mikey =3 on May 6, 2007 10:31:20 GMT 1
Heey cartoonfan ik zag je raambeschildering ook op deviantart, ben je daar toevallig lid?
|
|
|
Post by Hellboy on May 6, 2007 12:18:27 GMT 1
Ik probeer zelf ook altijd zo veel mogelijk T-Shirts te kopen met prints van mijn favo series. Helaas heb ik nog steeds geen TMNT shirt, laatst had ik er bijna een, maar daar ging helaas iets mis mee.  Dan moet je deze site eens checken: stylinonline.stores.yahoo.net/. Ik heb er al twee keer TMNT kleding besteld, maar ze hebben ook veel Marvel en Batman en eigenlijk alles wel. 
|
|
|
Post by SS Kakarot on May 6, 2007 18:47:54 GMT 1
Bedankt, ik zal er eens een kijkje nemen. ;D
|
|
|
Post by cartoonfan on May 10, 2007 13:03:56 GMT 1
Heey cartoonfan ik zag je raambeschildering ook op deviantart, ben je daar toevallig lid? ja, onder de naam engelina-cartoonfan. Wow, dat is een behoorlijke collectie. Leuke raamschildering ook. Koop je die strips online of heb je een comic winkel in de buurt? er zit een comic winkel heir in de boord: comicasa. ze hebben ook een website. En hoe zijn de movie prequels? Ik denk dat ik nog even wacht op de paperback, maar ik ben al wel benieuwd. ;D ik vond ze wel mooi om te lezen. vooral de delen met leonardo en donatello.
|
|
|
Post by SS Kakarot on Jun 1, 2007 19:30:33 GMT 1
Ik heb nu ook een TMNT shirt! Met het Retro Logo. 
|
|
|
Post by Hellboy on Jun 7, 2007 19:19:06 GMT 1
Ik heb nu ook een TMNT shirt! Met het Retro Logo.  Was je toevallig ook op Pinkpop? Ik zag namelijk iemand lopen met zo'n shirt. ;D
|
|