|
Post by NinjaTurtlesFan on Jun 8, 2007 21:28:52 GMT 1
Ik heb nu ook een TMNT shirt! Met het Retro Logo.  Was je toevallig ook op Pinkpop? Ik zag namelijk iemand lopen met zo'n shirt. ;D haha
|
|
|
Post by SS Kakarot on Jun 9, 2007 14:16:42 GMT 1
Nee, dat was ik niet.
|
|
|
Post by Hellboy on Jun 10, 2007 11:31:00 GMT 1
Okay, dan niet. Was wel grappig op Pinkpop. Ik had de eerste dag m'n TMNT sweater aan (uit m'n eerste post in dit topic) en ik kreeg de hele dag mensen die me de hand kwamen schudden omdat ze het 15 jaar geleden ook keken.  TMNT verbroedert! ;D
|
|
|
Post by SS Kakarot on Jun 10, 2007 11:40:40 GMT 1
De meeste mensen kennen het nog wel, ze besteden er nu gewoon geen tijd meer aan, wij zijn gelukkig nooit gestopt. ;D Toen ik het GBA spel een paar maanden geleden kocht zei er ook een, 'daar was ik vroeger fan van', kan best zijn, maar nu geven ze er niets meer om.
Ik vindt altijd dat als je ergens fan van wordt dan blijf je dat ook, en dan blijf je er heel je leven mee bezig, maar bij de meeste mensen is dat niet.
|
|
|
Post by Hellboy on Aug 29, 2007 15:19:18 GMT 1
Kleine update. De dvd en een gebundelde versie van de prequel comics en movie addaption. 
|
|
|
Post by NinjaTurtlesFan on Aug 29, 2007 17:16:06 GMT 1
Heb je die gebundelde Movie addaption in Nederland gekocht of de US?
|
|
|
Post by Hellboy on Aug 29, 2007 17:52:11 GMT 1
|
|
|
Post by Hellboy on Oct 17, 2007 19:22:23 GMT 1
Ik kwam, ik zag, ik overwon! ;D Eind vorige maand gewonnen op ebay, vandaag eindelijk bezorgd: Michealangelo! 
|
|
|
Post by NinjaTurtlesFan on Oct 19, 2007 17:52:17 GMT 1
Die zijn heel gaaf! En groot ook he?
Ga je ook Donatello en Raphael bestellen?
|
|
|
Post by Hellboy on Oct 20, 2007 15:15:10 GMT 1
Die zijn heel gaaf! En groot ook he? Ja, dat zijn ze zeker!  Heb je ze zelf ook? Ga je ook Donatello en Raphael bestellen? Ik zou ze graag bestellen, maar ze waren alleen verkrijgbaar via ninjaturtles.com en daar zijn Raph en Don uitverkocht. Nu zie je ze alleen nog op ebay tegen torenhoge prijzen. Mikey heb ik gekocht voor 100 dollar + 75 dollar verzendkosten (ook duur, maar goed), maar Raph ging voor 225 geloof ik en Don voor nóg meer.  Dus ik denk niet dat ik Raph en Don nog zal kopen.  Of ik moet later ineens heel rijk worden ofzo... ;D
|
|
|
Post by NinjaTurtlesFan on Oct 21, 2007 10:29:55 GMT 1
Ik zelf heb ze niet.
Zijn zeker prijzig! Hopen dat ninjaturtles.com ze weer een keer krijgen.
|
|
|
Post by SS Kakarot on Oct 23, 2007 8:01:47 GMT 1
Helaas heeft er ook niemand van ons die prijsvraag gewonnen die in de Telegraaf stond. 
|
|
|
Post by teenageturtles on Jan 9, 2008 21:10:58 GMT 1
jullie hebben echt een stoere collectie ik heb ook heel veel: het TMNT huis poco copter battle sheel duikboot heel veel wapens van poppetjes een stuk of 15 poppetjes een hele grote 3D poster een stuk of 30 filmpjes van de tekenfilm de echte films en de 3D film 2 playstation spellen: TMNT Mutant Meelee en TMNT The Movie 2007 computer spel nintendo DS spel gameboy advance spel kaarten stickerboek een hele grote map vol met mijn eigen tekeningen, kleurplaten, verhaaltjes en de teksten van alle liedjes (dit is mijn favo map). en het aller mooiste is mijn hele dekbed overtrek van de TMNT serie van 2003 (?2005?)
het dekbed overtrek is echt heel erg gaaf.
groetjes van xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Marielle
|
|
|
Post by Hellboy on Jan 10, 2008 18:21:46 GMT 1
Haha, dat dekbedovertrek heb ik ook. ;D
|
|
|
Post by teenageturtles on Jan 10, 2008 19:22:59 GMT 1
das grappig bij mij staan op de buiten kant meester splinter (links) raphael, michaelangelo, donatello en Leonardo (staan in het midden) shredder (staat rechts) en 1 footninja (onderin) en aan de binnen kant gewoon allemaal TMNT. en ik heb vandaag iets nieuws gekregen. een klein leuk knuffeltje van Leonardo (ongeveer 15-20 cm groot) niet erg groot dus maar dat hoeft ook niet want hij is wel erg leuk.
nou groetjes van xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Marielle
|
|