|
Post by Mikey =3 on Apr 5, 2007 21:14:08 GMT 1
kweet niet of ik een onderwerp mocht starten maar doe het toch  nou ik ben dus Eline, inderdaad een meisje  De reden dat ik btw lid ben geworden van dit forum is omdat ik altijd wel op forums zit en ik fan ben van TMNT. Ik heb de nieuwe film al gezien trouwens  erg gaaf. Had ook het nieuwe spel voor op de computer, helaas terug moeten brengen omdat hij het niet deed. Krijg nu misschien voor op me ds Lite. Heb trouwens ook een cavia Bakura en vis Merlin. Een week geleden is mijn hamstertje Maikey overleden helaas. Euh, nou ja dat was het wel 
|
|
|
Post by NinjaTurtlesFan on Apr 6, 2007 15:36:27 GMT 1
Hoi! Welkom.
Hoe ben je fan geworden van TMNT?
|
|
|
Post by Hellboy on Apr 6, 2007 16:19:02 GMT 1
Hi Rude. Welkom op het forum!
Film ook al gezien he? Kom, laten we het er eens uitgebreid over gaan hebben en de hele film verpesten voor iedereen ;D
|
|
|
Post by Mikey =3 on Apr 6, 2007 16:37:56 GMT 1
Hoi! Welkom. Hoe ben je fan geworden van TMNT? -x- nou ik zat een keer Jetix te kijken en zag toen Ninja turtles. Ik kende het al van vroeger toen ik nog 8/9 was ofzo. Dus ik vroeg zo aan een vriend wat het nou precies was omdat hij het er altijd over had. Dus toen ben ik achter die namen gekomen, heb wat gekeken op Youtube en was fan. Ook hoorde ik van de nieuwe film dus meteen downloaden Ben dus dankzij hem fan geworden, heeft ie volgens mij ook spijt van want hij wordt er gek van als ik erover begin xD owjah en de reden dat ik mezelf Rude hebt genoemd is omdat Rudebox van R.Williams me lievelings liedje is 
|
|
|
Post by Mikey =3 on Apr 6, 2007 16:39:19 GMT 1
Hi Rude. Welkom op het forum! Film ook al gezien he? Kom, laten we het er eens uitgebreid over gaan hebben en de hele film verpesten voor iedereen -x- haha oke, kom maar op 
|
|
|
Post by Alexander on Apr 6, 2007 17:57:43 GMT 1
;D Welcome Rude
|
|
|
Post by SS Kakarot on Apr 6, 2007 18:38:19 GMT 1
Welkom! 
|
|
|
Post by michelangelo on Apr 17, 2007 7:16:31 GMT 1
Hallo Allemaal
Ik ben Sander Mijn favoriete turtle is Michelangelo En ben al een grote fan vanaf het begin, toen de eerste aflervering op de nederlandse televisie kwam. De Movie heb ik ook al, met een heel aantal TMNT afleveringen etc.
Mvg Sander
|
|
|
Post by Mikey =3 on Apr 17, 2007 8:15:41 GMT 1
Welcome Sander ^^ Hoe meer Mikey fans hoe beter  
|
|
|
Post by Hellboy on Apr 17, 2007 9:14:35 GMT 1
Welkom! Vraagje trouwens aan jullie als fans van Mikey... vinden jullie hem niet heel erg kinderachtig geworden in de nieuwe film? Hij was vroeger ook mijn favoriet, maar in de nieuwe film wordt hij wel érg flauw neergezet. Ik vind het zelfs zo storend dat hij nu niet eens meer echt mijn favoriet is... Vinden jullie dat ook of ben ik de enige die zich hieraan stoort? 
|
|
|
Post by Mikey =3 on Apr 17, 2007 9:54:15 GMT 1
Vraagje trouwens aan jullie als fans van Mikey... vinden jullie hem niet heel erg kinderachtig geworden in de nieuwe film? Hij was vroeger ook mijn favoriet, maar in de nieuwe film wordt hij wel érg flauw neergezet. Ik vind het zelfs zo storend dat hij nu niet eens meer echt mijn favoriet is... Vinden jullie dat ook of ben ik de enige die zich hieraan stoort?
-x-
Euh nee, ik vind Mikey eerlijk gezegt nu leuker dan in eerdere. Hoezo vind je hem kinderachtiger?
|
|
|
Post by Hellboy on Apr 17, 2007 17:23:33 GMT 1
In eerdere films was Mikey leuk omdat hij de lolbroek was. Hij was niet dom, hij hield juist alles luchtig door de situatie te relativeren met humor. In deze film vind ik Mikey een beetje het 'comic relief' typetje. In eerdere films had hij ook serieuze momenten, maar in deze maakt hij alleen maar grappen. Daarnaast vind ik dat ze hem erg dom hebben gemaakt. Daardoor heeft Mikey geen diepgang meer en dat vind ik jammer... 
|
|
|
Post by NinjaTurtlesFan on Apr 18, 2007 16:11:47 GMT 1
In eerdere films was Mikey leuk omdat hij de lolbroek was. Hij was niet dom, hij hield juist alles luchtig door de situatie te relativeren met humor. In deze film vind ik Mikey een beetje het 'comic relief' typetje. In eerdere films had hij ook serieuze momenten, maar in deze maakt hij alleen maar grappen. Daarnaast vind ik dat ze hem erg dom hebben gemaakt. Daardoor heeft Mikey geen diepgang meer en dat vind ik jammer...  Ik ben het met je eens dat hij in de nieuwe film wat dommig over komt soms. Ik vond hem in TMNT I stoer.
|
|
|
Post by Mikey =3 on Apr 19, 2007 8:21:21 GMT 1
In eerdere films was Mikey leuk omdat hij de lolbroek was. Hij was niet dom, hij hield juist alles luchtig door de situatie te relativeren met humor. In deze film vind ik Mikey een beetje het 'comic relief' typetje. In eerdere films had hij ook serieuze momenten, maar in deze maakt hij alleen maar grappen. Daarnaast vind ik dat ze hem erg dom hebben gemaakt. Daardoor heeft Mikey geen diepgang meer en dat vind ik jammer...  Ik ben het met je eens dat hij in de nieuwe film wat dommig over komt soms. Ik vond hem in TMNT I stoer. Misschien hebben jullie gelijk maar het zijn nog steeds tieners en die zijn soms nogal ^^’
|
|
|
Post by tmnt3d on Apr 19, 2007 20:47:12 GMT 1
hoi allemaal, ik ben marielle en ik ben 13 jaar oud. ik ben helemaal gek van de TMNT. ik ben fan van raphael omdat hij echt zoooon boos karakter kan hebben maar op veel momenten ook weer heel lief en leuk kan zijn. oh en mijn favo kleur is ook rood en mijn favo zwaarden zijn natuurlijk raphael's sai's. verder heb ik heel veel poppetjes van de TMNT en een auto, duikboot, helikopter, motor en heel veel wapens maar ik heb ook die van die 3D film op de playstation 2 en nog een andere en verder heel veel DVD's en video's. maar ik had nog een vraag?  weet jij misschien wanneer de 3D film van de TMNT op dvd uitkomt?   ?? ik heb gehoord dat hij 24 april 2007 uitkomt maar dat weet ik niet zeker. ik hoop het wel. heel veel gr. marielle
|
|