|
Post by Alexander on Mar 26, 2007 15:37:22 GMT 1
Sorry Hellboy dat ik zojuist pas deze topic heb geopend. Maar Post je bericht gerust nog een keer in deze Topic als je wil.  Vandaag heb ik de laatste level gedaan en ik moet zeggen dat ik er een beetje aan verslaafd was, al was het alleen maar om zo snel mogelijk van begin tot eind te rennen. Maar nu ik het spel uit heb gespeeld is er nog weinig aan. Ik heb me er best wel mee vermaakt. Maar ik ben het wel eens met hellboy. het spel is denk ik en stuk leuker voor jongere spelers. Toch moet ik zeggen dat ik dit spel wel veel leuker vond dan de eerste game die van de Turtles uit kwam. {Ik bedoel de game die een aantal jaar geleden uit kwam omtrend de Tekenfilm.} Voor iedereen die het spel heeft of gaat kopen veel plezier. ;D
|
|
|
Post by Hellboy on Mar 26, 2007 17:50:16 GMT 1
Okay, bij deze dan nog een keer mijn review. Okay, ik had een korte review beloofd, dus daar gaat ie... Tja... ik vind het jammer om te zeggen, maar ik vind het spel niet zo denderend. Ik heb nu tien levels gespeeld en ik denk dat ik het daarbij ga laten...  Het spel is heel kindvriendelijk opgezet. Alle moves worden uitgelegd met instructietekeningen en commentaar van Splinter. Daarnaast volgt het spel de verhaallijn van de film op een manier die ook erg kinderlijk aandoet. Hierdoor vind ik het jammer dat het spel alleen voor 12+ is goedgekeurd, omdat juist kinderen tussen de 8 en 12 jaar hier een leuk spel aan zouden hebben. Daarnaast ondervond ik een aantal irritaties. Je kunt de camera niet besturen, terwijl ik dat soms wel eens wou. Je kunt nergens een deur binnen gaan of iemand aanspreken of iets dergelijks. Het is de bedoeling dat je zo snel mogelijk van het begin naar het eind rent. Er loopt zelfs een klok en meester Splinter begint te klagen als ie vindt dat je het niet snel genoeg hebt gedaan. Het is alsof je door een lange buis loopt. Er wordt weinig eigen inbreng gevraagd. Ook vond ik dat de controls soms niet helemaal lekker werkte, maar dat kan ook zijn omdat ik de Playstation niet gewend ben  Vanwege de kinderlijke opzet is het spel erg simpel (of zelfs saai) voor als je wat ouder bent. Daarom heb ik het spel aan het broertje van een vriend gegeven. Komt de prijs in ieder geval nog goed terecht.  Mijn conclusie: TMNT is een spel voor kinderen van middelmatig niveau. Ik denk dat mensen boven de 15 er weinig aan zullen vinden. Als je onder die leeftijd zit vind je't misschien wel wat. Maar dan nog zou ik het eerst een keer uitproberen voor je er 40 €uro voor lapt... Om daar nog even wat aan toe te voegen... Het is niet zo dat ik me niet heb vermaakt met het spel. Ik ben voornamelijk gestopt omdat er in het spel zoveel werd prijsgegeven van de film. In het laatste level dat ik speelde was er bijvoorbeeld een gesprek tussen Winters en Karai. Toen dacht ik van als ik nu verder speel, ken ik straks al het hele verhaal als ik naar de bioscoop ga. En ik wil juist niet te veel van het verhaal weten als ik er naartoe ga.  TMNT heeft trouwens 300 van de eerste plaats gestoten bij de Amerikaanse box office!!  Bron: www.imdb.com/ (zie linker bovenhoek)
|
|