|
Post by Alexander on May 19, 2008 21:12:34 GMT 1
Ik zag afgelopen zaterdag de TMNT film op bluray. ik weet alleen niet zeker of het gee import was.. 
|
|
|
Post by Hellboy on Jun 25, 2008 21:31:54 GMT 1
Zou cool zijn als ie hier toch op blu-ray zou uitkomen. Vooral nu het zeker is dat blu-ray "the next big thing" wordt (i.p.v. HD-DVD).
Ik wacht denk ik nog even met een blu-ray speler tot de prijs wat verder daalt, maar als ik er één koop wordt TMNT één van m'n eerste discs. ;D
|
|
|
Post by SS Kakarot on Jul 1, 2008 10:15:20 GMT 1
Ik heb hier in Nederland nog geen Blu-Ray of HDD versies gezien, dus ik betwijfel of ze echt wel komen. Ondertussen is de film ook uitgekomen op UMD (alleen in Engeland), geen NL ondertiteling, maar gelukkig wel Regio 2. 
|
|
|
Post by Alexander on Jul 4, 2008 23:07:37 GMT 1
Zou cool zijn als ie hier toch op blu-ray zou uitkomen. Vooral nu het zeker is dat blu-ray "the next big thing" wordt (i.p.v. HD-DVD). Ik wacht denk ik nog even met een blu-ray speler tot de prijs wat verder daalt, maar als ik er één koop wordt TMNT één van m'n eerste discs. ;D Ik denk zoiezo dat het verstandig is als je op dit moment een bluray speler koopt dat je de PS3 koopt. beste getest goedkoop en meteen een console. al ben ik op dit moment nkiet echt kapot van de Games op deze console ;D Maar had je zelf mischien ook al bedacht
|
|
|
Post by Hellboy on Jul 7, 2008 21:14:07 GMT 1
Ik denk zoiezo dat het verstandig is als je op dit moment een bluray speler koopt dat je de PS3 koopt. beste getest goedkoop en meteen een console. al ben ik op dit moment nkiet echt kapot van de Games op deze console ;D Maar had je zelf mischien ook al bedacht Ik vind 400 euro nog niet bepaald goedkoop. En de meeste moderne games kunnen me niet echt bekoren. Naar mijn mening is het na de komst van de N64 bergafwaarts gegaan. ;D Ik wacht wel tot ze te koop zijn voor 100 euro of zo. 
|
|