|
Post by NinjaTurtlesFan on Mar 15, 2007 18:22:15 GMT 1
Ik heb vanmiddag poppen van de nieuwe Turtle film gezien bij Bart Smith.
Voor mezelf heb de vier Turtle poppen gekocht en later deze week ga ik nog een paar andere kopen.
|
|
|
Post by Alexander on Mar 15, 2007 21:48:53 GMT 1
Geweldig nieuws ik wist niet dat de poppen bestonden. Ik zal er ens op letten 
|
|
|
Post by SS Kakarot on Mar 16, 2007 10:51:49 GMT 1
Ik ben gisteren nog bij Intertoys en Bart Smit geweest, helaas helemaal niets van TMNT hier.  Wat kosten ze deze keer, TMNT movie site?
|
|
|
Post by NinjaTurtlesFan on Mar 16, 2007 18:19:44 GMT 1
9,99 euro. Is wel oke prijs denk ik.
|
|
|
Post by SS Kakarot on Mar 16, 2007 21:08:42 GMT 1
Ja, ik had meer verwacht. Helaas heb ik ze vandaag nog nergens gevonden, en ik heb drie Bart Smit, en twee Intertoys winkels gehad.  Is Bart Smit bij jou heel groot, en hadden ze veel van TMNT? Alleen de losse poppen van 9,99 Euro, of ook nog andere artikelen? Op de site van Bart Smit staan ze ook nog niet. 
|
|
|
Post by NinjaTurtlesFan on Mar 17, 2007 9:22:28 GMT 1
Ik heb ze bij Bart Smith in Delft gekocht. Ze hadden alleen de 4 Turtles en Casey Jones en April. Niet zoveel dus. Misschien komt derest later nog.
Ik ga vandaag ook ff bij Speelboom en Blokker kijken of ze daar meer hebben.
|
|
|
Post by SS Kakarot on Mar 17, 2007 9:52:09 GMT 1
Ok, bedankt voor de info. Dat is inderdaad niet zo veel.
Ik hoop dat ik ze binnekort ook kan vinden.
|
|
|
Post by NinjaTurtlesFan on Mar 17, 2007 20:11:12 GMT 1
Bij Bart Smith in Delft hadden ze vandaag meer poppen staan. Alleen van de bad guys was alleen de Foot er.
Ik heb vandaag Splinter en Casey Jones gekocht. Volgende week koop ik denk ik April en nog een. Ik ben benieuwd of er binnenkort nog meer merchendise komen.
|
|
|
Post by SS Kakarot on Mar 23, 2007 11:44:51 GMT 1
Ik heb ze ook bij Bart Smit gevonden. En heb ze gekocht ook, mis nu alleen nog een paar slechte, die ik nog nergens gevonden heb.
|
|
|
Post by NinjaTurtlesFan on Mar 23, 2007 18:25:52 GMT 1
Op de Foot Ninja na heb ik ook nog geen bad guys gezien in de winkel.
Mja de primiere in Nederland duurt nog een maand. In de tussentijd zal er vast wel wat meer producten komen.
|
|
|
Post by SS Kakarot on Mar 23, 2007 20:30:07 GMT 1
Ik reken er niet op, veel aktiefiguren hebben ze in Nederland niet meer de laatste jaren. Daarbij wordt er volgens mij bijna niets van verkocht. Zelfs al zijn ze onder 5 Euro (wat een aantal TMNT figuren een tijd terug waren bij Intertoys) worden ze nog niet verkocht. Ze hebben hier maanden in een mand gelegen, en nu zijn ze sinds een paar weken terug gestuurd. Hetzelfde gebeurt nu met A.T.O.M. 
|
|
|
Post by teenageturtles on Jan 9, 2008 20:48:52 GMT 1
hoi
ik heb ook wel een idee waar je ze kan halen misscien je kan er nu nog wel een paar halen in de winkel Toychamp ik ga daar altijd naar toe en de vorige keer hadden ze bij Toychamp in Rosendaal die party auto van michaelangelo nog steeds staan dus. kijke maar
groetjes van xxxxxxxxxxxxxxxxx Marielle (raphael fan)
|
|