|
Post by NinjaTurtlesFan on Apr 5, 2007 16:33:48 GMT 1
|
|
|
Post by Hellboy on Apr 5, 2007 18:49:34 GMT 1
Eigenlijk was ie al uit. Ik heb de film in m'n kamer liggen. Maar het is fijn voor de jongere fans dat er nu een versie is mét ondertiteling. Ik hoop dat we ooit nog eens een goede verzamelbox krijgen van alle drie de films. Zoiets als de 3-PAK die in Amerika is uitgekomen, maar dan met audiocommentaar en interviews met de acteurs en zo. Maar ik vrees dat het er nooit van zal komen... 
|
|
|
Post by SS Kakarot on Apr 5, 2007 19:02:44 GMT 1
Ik had de US en UK DVD's ook al, maar mocht het waar zijn dat hij hier ook nog uit komt, dan koop ik die natuurlijk ook.  Maar aangezien er nog bijna nergens iets over staat, zelfs bij Bol niet, ben ik er niet zo zeker van.
|
|
|
Post by NinjaTurtlesFan on Apr 6, 2007 8:43:58 GMT 1
Ik twijfel ook of die wel uitkomt.
Ik heb ook de UK en US versie. Maar deze film hoort eigenlijk wereldwijd in een special edition worden uitgegeven. Op dit moment is de release van de Turtles films op DVD nog maar matig. Die 3-Pak ziet er wel mooi uit qua design, maar de inhoud is niet zo bijzonder. Geen extra's niks.
|
|
|
Post by Hellboy on Apr 6, 2007 13:38:05 GMT 1
Volgens mij klopt de info wel. Het zou anders erg dom zijn van DVD Outlet om al pre-orders te accepteren als ze niet zeker zijn of de dvd wel komt...
Bol.com doet niet aan pre-orders. Vandaar dat het niet op hun site staat, maar check over een maand nog eens. Tegen die tijd hebben ze hem vast wel toegevoegd.
Op zich is het ook wel logisch dat ze nu de film opnieuw uitbrengen. De rage rond de film zal de verkoop zeker goed doen. Laten we hopen dat Fox er nu ook brood in ziet en een goede special edition wil maken.
|
|
|
Post by Mikey =3 on Apr 6, 2007 16:44:19 GMT 1
Nou *schaamt zich een beetje* Ook deze films heb ik gedownload. Waarom? omdat mijn ouders het onzin vinden om die films te kopen. sterker nog als ik zeg dat ik fan ben lachen ze me uit denk ik.
|
|
|
Post by SS Kakarot on Apr 6, 2007 18:31:44 GMT 1
Bol.com doet niet aan pre-orders. Vandaar dat het niet op hun site staat, maar check over een maand nog eens. Tegen die tijd hebben ze hem vast wel toegevoegd. Bol.com doet wel aan pre-orders.  Helaas heb ik al vaker fouten gezien op de site van DVD Outlet, dus vandaar dat ik het nog niet helemaal geloof
|
|
|
Post by Hellboy on Apr 7, 2007 11:37:32 GMT 1
Bol.com doet wel aan pre-orders.  Helaas heb ik al vaker fouten gezien op de site van DVD Outlet, dus vandaar dat ik het nog niet helemaal geloof Okay, in dat geval kan ik de pre-orders bij Bol.com gewoon niet vinden ;D Het lijkt me wel een afgang voor DVD Outlet als ze iedereen zouden moeten gaan mailen omdat een product acheraf toch niet bestaat.
|
|
|
Post by SS Kakarot on Apr 7, 2007 14:10:58 GMT 1
Dat zullen ze ook niet, ze annuleren de bestelling gewoon. Helaas heb ik dat ook al eens gehad. 
|
|
|
Post by cartoonfan on Apr 17, 2007 12:04:16 GMT 1
heb de film gevonden bij bol.com (en gelijk ook gereserveert.)
ik wilde een link plaatsen, maar dat werkt niet. ik heb gezocht op het woord ninja, dan naar alle dvd's, en de film stond ertussen als een preorder
|
|
|
Post by SS Kakarot on Apr 17, 2007 13:11:36 GMT 1
Jep, ik zie hem nu ook. Ze noemen hem daar dus 'Original Teenage Mutant Ninja Tu'  Bedankt voor de tip. Hopenlijk verschijnt hij ook in de winkels volgende week.
|
|
|
Post by Hellboy on Apr 17, 2007 18:13:13 GMT 1
En hopelijk is het menu bij deze versie een beetje leesbaar... 
|
|
|
Post by NinjaTurtlesFan on Apr 18, 2007 15:55:12 GMT 1
Jammer dat er nog geen foto van het hoesje te zien is.
|
|
|
Post by Alexander on Apr 18, 2007 18:02:38 GMT 1
Lijkt me sterk dat de film al zo snel uit komt. Ze willen wel verdienen aan de bioscoop bezoekers..
|
|
|
Post by Hellboy on Apr 18, 2007 18:29:24 GMT 1
Het gaat om de 1990 film.  Volgens ninjaturtles.com komt TMNT uit op 10 juli (in Amerika) dus dat is toch al vrij snel! 
|
|