|
Post by Alexander on Jan 7, 2008 21:48:07 GMT 1
Beste bezoekers, Op dit moment overweeg ik te stoppen met de Turtle site. de voornamelijke reden is het gebrek aan nieuws en content voor de site, het is alweer een tijd geleden sinds de laatste updates, en er valt ook redelijk weinig nieuws te melden. natuurlijk wil ik eerst alles overwegen dus graag jullie reacties op dit nieuws.  Groetjes van Alexander.
|
|
|
Post by NinjaTurtlesFan on Jan 8, 2008 18:45:09 GMT 1
Ey Alexander,
Om eerlijk te zijn bezoek ik de website niet zo veel meer. En ik kan me voorstellen dat de lol er een beetje af is voor jou als er zo weinig nieuws te melden is.
Ik kijk wel met veel plezier naar het forum. Ook al wordt er niet veel gepost op het moment (heeft waarschijnelijk te maken met het gebrek aan nieuws), kijk ik bijna dagelijks of er nog nieuwe posts zijn.
Dus het forum zal ik zeker gaan missen.
|
|
|
Post by Alexander on Jan 8, 2008 19:35:15 GMT 1
Dus het forum zal ik zeker gaan missen. Nou in principe hoeft het forum niet te verdwijnen aangezien het weinig met de domeinnaam en de ruimte van de site te maken heeft. Alleen zal het forum dan langzaam dood bloede ben ik bang. 
|
|
|
Post by teenageturtles on Jan 8, 2008 20:21:03 GMT 1
heeeeeeey Alexander ik ben het Marielle ik had wat te vragen want ik vind het echt heel jammer als je zou gaan stoppen want ook al ben ik 14 jaar oud ik vind de ninja turtles nog steeds de beste serie die ik ken en dit is daar echt de allerbeste site van die ik ooit heb gezien. maar als je echt wilt gaan stoppen zou ik graag willen weten naar wat voor site je moet gaan om zoon site als deze te maken. HOE MOET DAT?   ? want ik zou het dan met plezier van je over willen nemen als je dat goed vind natuurlijk. maar als je toch nog verder gaat met je site kan ik je nog wel veel meer tekeningen en plaatjes opsturen als je het wilt maar dan moet je wel even je emailadres doormailen naar mij mariellejaworski@gmail.com ohw en je kan trouwens proberen filmpjes of meer delen van je site te maken zoals eentje over TMNT Fast Forward ook al komt die niet op tv (geen idee) dan zien ze er inieder geval nog iets van vind je ook niet. nou groetjes xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Marielle
|
|
|
Post by Alexander on Jan 9, 2008 10:05:11 GMT 1
Hoi Marielle Natuurlijk mag je alles naar mijn opsturen op dit email afdres Info@ninjaturtles.nl. Er is niet echt een plek waar je een site kunt krijgen die meteen af is. In de meeste gevallen moet je een programma hebben, ik gebruik Dreamweaver voor deze site. Ook gaat er veel tijd overheen voordat je een site stabiel hebt. En dan komen er nog wat andere zaken bij kijken. Zoals ruimte voor je site kopen, en natuurlijk de domeinnaam. Dus een goede site hebben is erg lastig en kost veel tijd Ook is het erg ingewikkeld een site zomaar over te nemen. je moet dan wel een beetje kennis hebben van HTML, en in dit geval Dreamweaver. 
|
|
|
Post by Hellboy on Jan 9, 2008 16:45:13 GMT 1
De lay-out is misschien niet denderend, maar voor een fansite vind ik hem erg goed. Het hoeft er ook niet uit te zien alsof het door een reclame bureau is gemaakt. Hij is gewoon opgezet door een fan die er schik in had en dat zie je wel terug. En voor een hobbyist ziet hij er goed uit. Ik denk dat iedereen wel eens zo'n vreselijk vormgegeven site is tegen gekomen dat je er zo weer weg was. Ik check deze al een paar jaar... Dus dat zegt wat.  Er staat veel informatie op de site. En alles is in het Nederlands. Het zou jammer zijn als dat allemaal zou verdwijnen. Ik heb er zelf weinig gebruik van gemaakt, maar ik kan me voorstellen dat kinderen en pubers deze site een handig naslagwerk vinden. Of misschien ook voor ouders die willen weten waar hun kinderen nou eigenlijk naar kijken. Ook staan er plaatjes en links en dergelijke. Al deze punten maken het voor mij dé Nederlandse Ninja Turtle Fansite. Zoals deze zou ik er geen tweede kunnen noemen. Okay, er is even geen nieuws. Maar wat zou dat? Nieuws heeft pieken en dalen. De Turtles lijken nu even in winterslaap, maar het kan zijn dat Jetix de nieuwe serie weer gaat uitzenden. Of dat er een vervolg wordt gemaakt op TMNT en dan valt er weer genoeg te melden. Deze site is inderdaad niet zo actief/actueel meer als eerst. Toch hou ik van ninjaturtles.nl. Gewoon zodat er een platform is voor Nederlandse TMNT fans. Ik zou het erg jammer vinden als dat weg zou gaan.
|
|
|
Post by Alexander on Jan 9, 2008 18:42:52 GMT 1
Je hebt hellemaal gelijk Hellboy,  Ik ben er wel uit nu, ik stop niet met de site. Ik vindt het zelf ook wel zonde om nu te stoppen, Ik hoop alleen dat jullie het me vergeven als er niet veel updates zullen zijn. Laten we deze topic dan omdopen. Plaats hier wat je graag zou zien veranderen, of er bij wil hebben op de site. Natuurlijk kan ik niet garanderen dat alle ideen worden uitgevoerd, maar zeg ze gerust. ;D Bedankt voor jullie advies 
|
|
|
Post by teenageturtles on Jan 9, 2008 20:02:22 GMT 1
heeeeeeey wat gaaf zeg dat je toch niet gaat stoppen echt super hoor heel veel iemanden zijn daar echt heel blij mee waaronder ik dus ook oh en bedankt voor de info over het maken van een site ongeveer zoals deze maar ook al zou ik een nieuwe maken dan zou die toch nooit zo mooi en gaaf worden als deze van jou.
groetjes van Marielle
|
|
|
Post by Hellboy on Jan 9, 2008 20:28:25 GMT 1
Cool dat je doorgaat!
De eerste verbetering aan de site vind ik al dat mijn promo-plaatjes zijn weggehaald. Ik werd ze zelf ook een beetje zat. ;D
|
|
|
Post by Alexander on Jan 9, 2008 20:55:32 GMT 1
En ik nog wel denken dat je het erg zou vinden..  ;D Ik kan ze hellaas nog niet toevoegen aan de Movie pagina, omdat er een error is met Vista en Dreamweaver..  Maar het komt voor de bakker..
|
|
|
Post by SS Kakarot on Jan 23, 2008 19:12:02 GMT 1
Ik ben er ook nog!  Leuk dat de site gewoon blijft, dan is er toch gelukkig één NL Turtles site. ;D Het is toch al raar dat er niet meer fans zijn, de nieuwe film heeft helaas niet geholpen hier, en in de winkels kun je nu echt niks meer vinden. Het was toen de film uitkwam al niet veel, maar nu dus niets meer.  Dus ik zeg, ga zo door! ;D
|
|
|
Post by teenageturtles on Feb 25, 2008 10:58:04 GMT 1
heeey bij ons was er toen ook niet veel in de winkel maar nu zie ik er af en toe nog wel eens iets weer bij komen zoals Savantie Romero uit de tekenfilm van 2003 dus. maar ik geef nooit op ik ga gewoon verder opzoek naar nieuwe dingen van hun. en als die nieuwe film van de ninja turtles dit jaar nog komt zullen er vast wel weer nieuwe poppetjes komen joh. altijd iets positief zien turtles.
groetjes van Marielle
|
|
|
Post by Alexander on Oct 7, 2008 17:00:57 GMT 1
Oke Mensen De website zal rond maart stoppen te bestaan in zijn oude vorm. Wel zal het forum gewoon door blijven draaien zolang daar interesse in is. Vanaf volgende maand zal de site op het geheugen van mijn andere site gaan draaien dit heeft verder geen nadelen of veranderingen... Vanaf maart zal de domeinnaam niet langer leiden naar onze oude vertrouwde NinjaTurtles.nl site. Wat er na maart zal gebeuren met de site is nog niet bekend. misschien zal hij nog te bezoeken zijn via mijn andere site. www.DeadLikeMe.nlDaarover later meer
|
|
|
Post by Hellboy on Oct 9, 2008 21:37:01 GMT 1
Tsja, er is de laatste tijd weinig nieuws rondom de Turtles. En al helemaal niet binnen Nederland. Ik bezoek deze site ook niet meer zo regelmatig als vroeger.  Hopelijk levert het 25-jarig jubileum van de Turtles nog iets leuks op volgend jaar. Er wordt gespeculeerd over een nieuwe film, maar of dat waar is moet nog blijken.  Maar ja, verder gaan er soms maanden voorbij zonder nieuws, dus op zich niet raar dat de site dan verdwijnt. Toch jammer... 
|
|