|
Post by Hellboy on Mar 3, 2008 20:26:07 GMT 1
En dat is drie... ;D Vorige keer had ik het er nog over dat Raph en Don zo moeilijk te vinden waren en dat, als je ze al vond, er gigabedragen voor moest betalen. Maar toen stond Raphael ineens op een website te koop aangeboden voor "slechts" 99 dollar. Ja, ik ben gek ;D Er werden een aantal beelden terug gevonden in een vergeten hoek van een opslagloods. Dus toen heb ik snel een order geplaatst en nu heb ik dus ook Raphael in mijn collectie!  Three down, one to go? Ik weet het niet helemaal. Van de foto's die ik heb gezien op internet vind ik Don het minst indrukwekkende beeld uit de serie. En er zijn er extreem weinig van gemaakt. Iedere keer als er één op ebay verschijnt springen alle verzamelaars er bovenop om met Don hun verzameling compleet te maken wat vaak uitloopt in boden van meer dan 300 dollar. Aan de andere kant dacht ik eerst ook niet dat ik Raph nog zou vinden en dat is nu ook gelukt. 
|
|
|
Post by Alexander on Mar 8, 2008 16:12:09 GMT 1
Leuke collectie mischien heb je het al eens verteld. Maar waar heb je de beelden ook alweer gekocht?? ;D
|
|
|
Post by NinjaTurtlesFan on Mar 8, 2008 22:46:32 GMT 1
Ziet er cool uit!
Denk je dat je Donatello nog vind?
|
|
|
Post by Hellboy on Mar 9, 2008 17:40:54 GMT 1
Leuke collectie mischien heb je het al eens verteld. Maar waar heb je de beelden ook alweer gekocht?? ;D Leonardo heb ik op een beurs gekocht bij de stand van Vision Toys. Michelangelo heb ik gewonnen op ebay en Raphael heb ik nu besteld van Entertainment Earth. Ziet er cool uit! Denk je dat je Donatello nog vind? Ik denk het niet, maar wie weet... Voorlopig neemt Hellboy de plaats in van Donatello. ;D 
|
|